sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Am invatat

Am invatat
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca ... tot ce poti face este sa fii o persoana iubita , restul depinde de ceilalti Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie ... altora s-ar putea sa nu le pese... Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere shi doar cateva secunde s-o pierzi Am invatat ca nu conteaza CE ai in viatza ci PE CINE ai Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca .. ci cu ceea ce potzi sa faci tu Am invatzat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor ... ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva Am invatzat ca oricum ai taia ... orice lucru are 2 fetze Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde ... s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi ... Am invatat ca poti continua inca mult timp .... dupa ce ai spus ca NU MAI POTI Am invatat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie , cand trebuie , indiferent de consecinte Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat , dar nu am dreptul sa fiu si rau Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distantza ... iar asta e valabil si pentru iubirea adevarata Am invatat ca , daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu ... nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten ... oricum te va rani din cand in cand ... iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta Am invatat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertat de altii ... cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti ... Am invatat ca indiferent cat de mult suferi , lumea nu se va opri pentru durerea ta Am invatat ca oamenii la care ti cel mai mult , iti sunt luati prea repede Am invatzat sa iubesc , ca sa pot fi iubit Am invatzat ca o persoana care este draguta cu tine , dar se poarta urat cu chelnerul , NU este o persoana dragutza(foarte important ... fi foarte atent la asta ... nu exista exceptii) Am invatat ca cel mai bine e sa fi om , nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul Am invatat ca daca vrei sa ai ceva trebuie sa lupti si sa mergi inainte fara sa te uiti , sa ceri aprobarea celor din jur Am invatat sa ma bucur de fiecare zi ca si cum ar fi ultima Am invatat ca increderea se castiga Am invatat sa accept Am invatat sa traiesc Am invatat ca daca-i ajuti pe altii din tot sufletul , primesti inzecit inapoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu