vineri, 29 ianuarie 2010

Scrisoare

Scrisoare pentru tine iubitul meu Cristian



Stau singura doar eu , un leptop si un mause ,
Mie gandul tot mereu la zile ce au trecut
Mie dor de tine dragul meu
De vocea ta , de chipul tau
De un sarut
De o imbratisare calda mie dor de foarte mult.
A trecut mult timp un an , o luna si zece zile
De cand ne-am cunoscut.
Si tare greu mi-a fost in seara ce a trecut
Sper sa uitam acea urata zi de sambata
Trista geroasa si intunecata.
Adica cea de ieri si sa o luam asa ca la inceput
Ca nu cred ca e mult
Si ma intorc
Si cu tine eu voi fi
Promit sa fiu cuminte
Sa nu te mai supar nicicand
Dar nu ma lasa singura
Sa traiesc pe acest pamant
Ca doar pe tine eu te am
In gand si sufletel
Stiu ca si tu la mine te gandesti
Si suferi la fel de mult
De dorul ce il ai si tu pentru mine.
Te iubesc atat de mult enorm
Nu imi ajung cuvintele ca sa-mi exprim
Iubirea ce te-o port in sufletul meu bland.
Pupicii multi iti trimit iubire si multe sarutari.
A ta iubita sper ca pot sa ma numesc asa
Micuta ta cum ma alinti
Micuta ta Ancuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu