duminică, 26 iulie 2009

Tu esti….

Esti scopul meu
de-o viata...
De-as fi stiut, te-as fi cunoscut
dinainte sa ma nasc.

Esti tu - Lumina.
Chipul tau ma unge
cu lacrima fericirii.

De-o viata cant in gol si vad
acum de ce te vad
Si te ador... esti tu,
Un singur gand si ma aflu...

Stiu ca ma simti
ca o adiere
de primavara cu vant.
Dar voi astepta
... sa ma descoperi.

N-am stiut nici eu
ce mult te vreau si cat
aveam nevoie de un gand
Sa simt ca esti tu.
Lumina...

Visez
ca te sufoc cu imbratisarea mea
si tu zambesti,
spunandu-mi fara sa vorbesti...
ca tu crezi...
in noi.

Cand am dansat, a fost
un val de sentimente.
Nici nu stiam ca pot sa simt
atat...
de mult.

Daca ai fi acum aici...
probabil ai dormi
si eu m-as uita
la tine cum respiri
si canti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu