miercuri, 9 decembrie 2009

Dorul tau

Dorul tau

De dorul tau…
Afara-I frig,cu-ncet se lasa noaptea,
Tot e negru intuneric fara tine
Steluta mea, gingasa iubita!
Ma-nec in lacrimi din sine.

Ce tristete e acum in cer?
Ce amar si dorul ma apasa?
Si-ncerc din rasputeri
S-alung dorul
Dar nu ma lasa.

Ma-nterb cu ce-s devina
Ca am aripile frante de dorul tau
Daca ai vedea si tu lumina…
Ce-si urmeaza drumul greu.
Tu nu esti acum ,departe
Si-mi este greu iubite
Te caut in cer in noapte
Si -mi este dor nespus.

Nu-mi auzi inima cum bate?
Bate jalnic in zbucium de patimi
Apoi bate incetat , incet, in soapte
Cuprins in cerul plin de lacrimi.

Nu am ce sa iti las in loc,
Doar inima si un pic de noroc
Stiu! Nu e mult dar e un suflet curat
Si cu toate acestea , e adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu