duminică, 6 decembrie 2009

iubirea din mine

Iubirea din mine

Acesta e un simbol al iubirii mele pentru tine.Este o certitudine ca voi fi langa tine la bine si la rau atata timp cat inima ma va lasa sa TE IUBESC.
Te voi intelege chiar si atunci cand nu stiu despre ce vorbesti voi sti sa ascult chiar cand taci. Si voi fi deacord cu tine chiar daca nu te-am ascultat. Insa ceea ce conteaza este ca vom imparti fiecare clipa. Iti simnt lipsa si realizez ca fara tine nu pot pentru ca te iubesc.
Insa tot ceea ce conteaza este ca atunci cand imi va fi frig, mainile tale ma vor incalzi. Atunci cand voi dori sa plang ,privirea ta va opri lacrimile.Si mai stiu ca doar in bratele tale eu ma simnt iubita.
Nu iti cer sa-mi aduci stelele si luna iti cer doar sa ma iubesti sis a ma accepti asa cum sunt cu bune si rele caci daca am fi toti perfecti viata nu ar avea nici un farmec.
Iti cer sa nu imi dai drumul cand simnt ca ma voi prabusi si sa-mi dai drumul cand am nevoie sa invat sa merg singura ,iar eu in chimb promit sa te iubesc mereu , sa te fac sa zambesti cand ai lacrimi in ochi , sa te incalzesc cand iti este frig sis a iti dau un sfat cand e nevoie.
Promit sa fiu singura care va fi de accord cu tine atunci cand restul lumii iti intoarce spatele .
Te iubesc si te voi iubi mereu.


Anca printesa ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu